تحلیل محتوای پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شهید چمر

چهارشنبه 26 تير 1398
15:31
بک لینک 09125879258


تحلیل محتوای پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شهید چمران از نظر کاربست مولفه‌های تفکر انتقادی پیتر فسیونه
پارسای داخل کشور کارشناسی ارشد 1392
موضوع: آموزش و پرورش و تحقیقات تربیتی
پدیدآور: مریم پاپازاده استاد راهنما: جلال هاشمی استاد مشاور: پروانه ولوی
دانشگاه شهید چمران اهواز, دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
چکیده




پژوهش حاضر با دو هدف کلی انجام شد. نخست شناسایی و ارائه ویژگی‌های مهم و ضروری یک پژوهش فلسفی- تربیتی با توجه مهارت‌های تفکر انتقادی فسیونه از دیدگاه دانش آموختگان رشته فلسفه تعلیم و تربیت و دوم تحلیل محتوای کمّی و کیفی پایان نامه‌های کارشناسی ارشد رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش و رساله‌های دکتری رشته فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شهید چمران اهواز دفاع شده طی سال‌های 91-1377, از نظر میزان کاربرد مولفه‌های تفکر انتقادی فسیونه و تبیین نحوه به‌کارگیری آن مولفه‌ها, در این پایان نامه‌ها. در محور نخست از پژوهشی پیمایشی, و با پرسشنامه‌ای محقق ساخته مشتمل بر مولفه‌های تفکر انتقادی فسیونه در نمونه‌ای تصادفی و شامل 120 تن از شرکت-کنندگان در چهارمین همایش فلسفه تعلیم و تربیت ایران و همچنین تعدادی از اساتید و دانشجویان این رشته در دانشگاه شهیدچمران استفاده شد


[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سایت 50005 است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک دانلود تک آهنگ بازار جهانی دانلود سوالات استخدامی اموزش و پرورش خرید ملک در ترکیه خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]