تحلیل محتوای پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شهید چمر



تحلیل محتوای پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شهید چمران از نظر کاربست مولفه‌های تفکر انتقادی پیتر فسیونه
پارسای داخل کشور کارشناسی ارشد 1392
موضوع: آموزش و پرورش و تحقیقات تربیتی
پدیدآور: مریم پاپازاده استاد راهنما: جلال هاشمی استاد مشاور: پروانه ولوی
دانشگاه شهید چمران اهواز, دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
چکیده




پژوهش حاضر با دو هدف کلی انجام شد. نخست شناسایی و ارائه ویژگی‌های مهم و ضروری یک پژوهش فلسفی- تربیتی با توجه مهارت‌های تفکر انتقادی فسیونه از دیدگاه دانش آموختگان رشته فلسفه تعلیم و تربیت و دوم تحلیل محتوای کمّی و کیفی پایان نامه‌های کارشناسی ارشد رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش و رساله‌های دکتری رشته فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شهید چمران اهواز دفاع شده طی سال‌های 91-1377, از نظر میزان کاربرد مولفه‌های تفکر انتقادی فسیونه و تبیین نحوه به‌کارگیری آن مولفه‌ها, در این پایان نامه‌ها. در محور نخست از پژوهشی پیمایشی, و با پرسشنامه‌ای محقق ساخته مشتمل بر مولفه‌های تفکر انتقادی فسیونه در نمونه‌ای تصادفی و شامل 120 تن از شرکت-کنندگان در چهارمین همایش فلسفه تعلیم و تربیت ایران و همچنین تعدادی از اساتید و دانشجویان این رشته در دانشگاه شهیدچمران استفاده شد


[ بازدید : 201 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 26 تير 1398 ] [ 15:31 ] [ بک لینک 09125879258 ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر