تحلیل محتوای پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شهید چمر

چهارشنبه 26 تير 1398
15:31
بک لینک 09125879258


تحلیل محتوای پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شهید چمران از نظر کاربست مولفه‌های تفکر انتقادی پیتر فسیونه
پارسای داخل کشور کارشناسی ارشد 1392
موضوع: آموزش و پرورش و تحقیقات تربیتی
پدیدآور: مریم پاپازاده استاد راهنما: جلال هاشمی استاد مشاور: پروانه ولوی
دانشگاه شهید چمران اهواز, دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
چکیده




پژوهش حاضر با دو هدف کلی انجام شد. نخست شناسایی و ارائه ویژگی‌های مهم و ضروری یک پژوهش فلسفی- تربیتی با توجه مهارت‌های تفکر انتقادی فسیونه از دیدگاه دانش آموختگان رشته فلسفه تعلیم و تربیت و دوم تحلیل محتوای کمّی و کیفی پایان نامه‌های کارشناسی ارشد رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش و رساله‌های دکتری رشته فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شهید چمران اهواز دفاع شده طی سال‌های 91-1377, از نظر میزان کاربرد مولفه‌های تفکر انتقادی فسیونه و تبیین نحوه به‌کارگیری آن مولفه‌ها, در این پایان نامه‌ها. در محور نخست از پژوهشی پیمایشی, و با پرسشنامه‌ای محقق ساخته مشتمل بر مولفه‌های تفکر انتقادی فسیونه در نمونه‌ای تصادفی و شامل 120 تن از شرکت-کنندگان در چهارمین همایش فلسفه تعلیم و تربیت ایران و همچنین تعدادی از اساتید و دانشجویان این رشته در دانشگاه شهیدچمران استفاده شد


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سایت 50005 است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک دانلود تک آهنگ خرید ملک در ترکیه خرید آنتی ویروس خرید ملک در ترکیه ثبت شرکت ثبت برند و لوگو اخذ کد اقتصادی ثبت تغییرات شرکت ثبت طرح صنعتی ثبت مسئولیت محدود سوالات استخدامی اموزش و پرورش خرید آنتی ویروس نرم افزار حسابداری لیست مشاغل شیراز مجله خبری گلاسه دانلود آهنگ جدید
بستن تبلیغات [X]